FastFiber

profiel opslaan, waar wordt de appload-contents opgeslagen?

Gestart door Reimer, di 17 06 2008, 08:00:54

Vorige topic - Volgende topic

Reimer

Ik wissel de laatste tijd bijna dagelijks van werklocatie en neem daarbij steeds mijn laptop mee. Ik heb ook mijn menu's gecopieerd.
Op werkplek 1 heb ik mijn menu op schijf G staan (G:\cadmenu)
Op werkplek 2 is dit op de H-schijf (H:\cadmenu)
Ik heb nu 2 profielen aangemaakt (wp1.arg en wp2.arg) met daarin verschillende filesearchpath's. Afhankelijk van mijn werklocatie kan ik een snelkoppeling aanklikken.

Het probleem zit hem nu in de lisproutines die ik bij "application load" onder de knop "Contents" heb zitten. De ene keer moeten de lisproutines van de G-schijf komen en de andere keer van de H-schijf. Weet iemand waar dit vast ligt?

Groeten,
Reimer

HofCAD

Beste Reimer,

Ik weet het niet zeker, maar ik denk in de file User.dat.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI
ACADcadabra

Reimer

Is dit niet in acad zelf in te stellen? Net zoals je profiel? Ik merk nu dat ik steeds handmatig de lisproutines moet aangeven omdat dit blijkbaar niet wordt opgeslagen in het profiel.
Ik zoek nog even verder.

Reimer

JMD

Dag,

ik denk dat het probleem is te voorkomen door gebruik te maken van een startlisp. Via deze routine laat de dan de andere LISP-routines.
In je startlisp zet je dan commando autoload "../map waar routines in staan. Via de pathfiles verwijs je naar de hoofdmap.
Bij je contents dien je dus waarschijnlijk 2x dezelfde routine in te laden, één van je G-schijf de andere van de H-schijf.
Hopelijk heb je hier iets aan.

Grtz JMD

Reimer

Bedankt voor het meedenken JMD. Ik heb toevallig gistermiddag jouw optie zelf ook uitgewerkt.
Ik heb twee keer een acad.lsp gemaakt. Wanneer ik autocad start vanaf werkplek 1, dan wordt de acad.lsp vanaf G:\cadmenu gestart. Start ik autocad vanaf werkplek 2 dan wordt acad.lsp automatisch gevonden in H:\cadmenu.

Bedankt voor de moeite.

Reimer