FastFiber

undo en zoomen

Gestart door jazzmann, vr 24 09 2004, 09:53:39

Vorige topic - Volgende topic

jazzmann

Als je werkt op een nieuwere versie autocad (vanaf 2002) met een scrollmuis in en uit zoomt dan wordt dit onthouden door de Undo functie. Dus als je iets wil undo-en dan doorloopt autocad ook de zoomcomando's. Dit is heel irritant en was bij autocad 2000 nog niet het geval. Is er een mogelijk om in de instelling van autocad iets te wijzigen dat het zoomen niet onthouden wordt door de Undo-functie?

Hopelijk weet iemand een oplossing!!!!!

Joop

In de drie jaar dat ik met ACAD 2002 werk heb ik voor deze ellende geen oplossing kunnen vinden. :twisted:  :duivel1:
Ik probeer daarom er bij het tekenen rekening mee te houden.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

julien

Ik ind hier niets van terug...  :cry:
't Zou me nochtans ook helpen.

bart

e.a. is altijd al zo geweest (vanaf versie 12 toen je voor het eerst een aantal keren achter elkaar undo kon gebruiken)
ik heb e.a. nooit als probleem ervaren  maar dat zegt nartuurlijk niet over jouw.

undo hetsteld namelijk de situatie zoals hij was voor het commando dat je als laaste gaf

(een geinsert wblock wordt ook uit de database gewist het zelfde geld voor een dim of textstijl enz.)

ik heb wel een tip als je iets wol bewaren maak hiet een wblock van
undo vervolgens zoveel je wilt en insert het wblock weer

groet bart
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

TeQnologie

ik kan je ook niet vertellen hoe je dat uit zet.

Maar ik doe UNDO altijd gewoon ctrl Z aantal keer herhalen en zie het bij mij niet als een probleem, maar dat is ook zeer persoonlijk uiteraard..