FastFiber

VBA Code verwijderen

Gestart door Huib, di 26 02 2008, 17:07:53

Vorige topic - Volgende topic

Huib

Ik heb een tekening ontvangen waarin VBA-macros verwerkt zitten. Althans, dat is de melding als ik de tekening open.
Maar zowel met de VBAmanager als met de Visual Basic editor lukt het met niet om er vanaf te komen.
Iemand misschien een suggestie hoe ik deze macros uit die tekening vewijderd krijg?
Met het openen maakt hij tevens melding van proxy-entiteiten. Daarover heb ik  eigenlijk dezelfde vraag....

M.vr.gr
Huib

Remo

Citaat van: Huib op di 26 02 2008, 17:07:53
Ik heb een tekening ontvangen waarin VBA-macros verwerkt zitten. Althans, dat is de melding als ik de tekening open.
Maar zowel met de VBAmanager als met de Visual Basic editor lukt het met niet om er vanaf te komen.
Iemand misschien een suggestie hoe ik deze macros uit die tekening vewijderd krijg?
Met het openen maakt hij tevens melding van proxy-entiteiten. Daarover heb ik  eigenlijk dezelfde vraag....

M.vr.gr
Huib

Met de visual basic editor naar code in thisdrawing zoeken en verwijderen..

Maar je kan ook de tekening nadat je hem geopend heb als wblock wegschrijven dan ben je in elk geval van de code af.... en
voor proxi entiteiten Superpurge van Manusoft als je niet op de normale manier er vanaf komt...