FastFiber

Fillet met een op het scherm te bepalen radius.

Gestart door elloy, di 11 12 2007, 21:08:53

Vorige topic - Volgende topic

elloy

Hallo,

Ik heb een beetje een lastig te formuleren vraag. Maar is het mogelijk dat je twee lijnen dmv van fillet afrond. Alleen voer je geen radius in maar kun je op het scherm met je muis de radius groter en kleiner maken. Wanneer je met de muis klikt dat die radius aan genomen wordt. Ongeveer hetzelfde als bij het commando Offset en dan trough.

Als de vraag niet duidelijk is zeg het gerust dan probeer ik het anders te formuleren.

groeten dennis

Remo

nee dat is niet mogelijk, maar dat zou wel mogelijk moeten zijn....   :mrgreen:we gaan het op het wensenlijstje voor de volgende versies proberen te zetten :?:
soms weet je pas dat je iets nist tot iemand het je verteld :?

Manu

Ik vrees ook dat het (nog) niet mogelijk is... maar tijdens mijn zoektocht op het net vond ik wel een interessante Fillet-tip :

-Ongeacht welke fillet-radius er in de FILLETRAD-variable is opgeslagen- : selecteer je 2 lijnen met de Shift ingedrukt en je krijgt vanzelf een Fillet met radius 0,
handig, want ook ik gebruikte voor deze specifieke funtie een aparte lisp...

groeten,

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

julien

Dank je wel voor deze tip!
Dat is eentje voor de volgende nieuwsbrief.  :wink:

elloy

Ten eerste, sorry voor mijn late reactie en te tweede, dank jullie wel voor de reacties. ik hoop dat dit in een volgende autocad zal komen.

mvg

Dennis

FastFiber