yoin

Matthias

Hallo

Ik heb zonet mijn pc geformat en alle programmas werken weer perfect. Enkel zijn er nog wat probleempjes met autocad 2006
Ik had in mijn vroegere versie 2 workspaces aangemaakt(ééntje voor 3d en ééntje voor 2d). Nu heb ik mijn volledig c-schijf in backup en kan dus alles terugvinden.

Ik zou alleen moeten weten waar ergens, iemand een ideetje? Hetzelfde heb ik voor met mijn hatchpatronen en lijntypes...

Alvast bedankt
Landschaps- en tuinarchitect

Reimer

Wanneer de hatchpatronen en lijntypes in een aparte map staan moet je misschien je "file search path's" opnieuw instellen (bij options).
Volgens mij kun je een workpace opslaan in een CUI-bestand. Als je dit niet doet weet ik niet hoe deze bewaard blijft. Kijk eens in je opgeslagen CUI-bestanden.

Reimer

Matthias

Citaat van: Reimer op ma 24 12 2007, 09:54:36
Wanneer de hatchpatronen en lijntypes in een aparte map staan moet je misschien je "file search path's" opnieuw instellen (bij options).
Volgens mij kun je een workpace opslaan in een CUI-bestand. Als je dit niet doet weet ik niet hoe deze bewaard blijft. Kijk eens in je opgeslagen CUI-bestanden.

Reimer

Thx Reimer, zal het even proberen. Had al reeds ze terug wat wijzigingen gedaan. Verleidelijk om te wachten he...

Prettig eindejaar btw
Landschaps- en tuinarchitect