FastFiber

CAD 2005, probleem met commando's ed.

Gestart door Reinier, wo 02 01 2008, 11:56:14

Vorige topic - Volgende topic

Reinier

Goedemorgen  :twisted:.. heren,

Het volgende probleem doet zich sinds vanmorgen voor....

-1 mijn deleteknop werkt niet meer op toetsenbord, als ik een deel van mijn tekening selecteer en dan op delete druk doet hij niks
-2 als ik een lijn selecteer en dan copy doe, moet ik opnieuw de bewuste lijn selecter, dit idem bij rotate en alle andere commando's....

Hoe los ik dit op! ??

Alvast bedankt...
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

bart

PICKFIRST Systeemvariabele 
Type:  geheel getal
Wordt opgeslagen in:  Rregister
Beginwaarde:  1

Deze systeemvariabele bepaalt of u objecten kunt selecteren vóór (noun-verb selection) of na het starten van een opdracht.

0
PICKFIRST wordt uitgeschakeld; objecten worden geselecteerd nadat u een opdracht hebt opgegeven.

1
PICKFIRST wordt ingeschakeld; objecten worden geselecteerd voordat u een opdracht hebt opgegeven.

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Reinier

Citaat van: bart op wo 02 01 2008, 13:08:28
PICKFIRST Systeemvariabele 
Type:  geheel getal
Wordt opgeslagen in:  Rregister
Beginwaarde:  1

Deze systeemvariabele bepaalt of u objecten kunt selecteren vóór (noun-verb selection) of na het starten van een opdracht.

0
PICKFIRST wordt uitgeschakeld; objecten worden geselecteerd nadat u een opdracht hebt opgegeven.

1
PICKFIRST wordt ingeschakeld; objecten worden geselecteerd voordat u een opdracht hebt opgegeven.

Dankjewel opgelost,

Command PICKFIRST (stond op 0)... nu op 1!
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

yoin