yoin

silverster

hoi,

ik heb een klein probleempje
mijn viewport staat in de laag van defpoints, nu kan ik deze viewport alleen niet meer selecteren,
heeft iemand enig idee hoe dat kan, en hoe dat op te lossen is?

Gene

Gewoon de viewport aanklikken zodat er grips opkomen, daarna naar de lagentabel gaan en de laag selecteren waarin je de viewport wil hebben

silverster

dat lukt dus niet hij selecteert hem dus niet dus ook geen grips te zien :( :(

Gene

gewoon met de linkermuisknop op klikken lukt bij mij toch ik heb ze ook in defpoints geplaatst. zet de tekening even op het forum

silverster

hmm dat gaat dus niet lukken om hem op het forum te zetten de tekening is 1,1mb groot

Huib

Met ctr+R kun je stapsgewijs alle viewpoorten af.

Gene

silverster

uh naar jou of naar de site zelf? en wat is dan het email adres van jou/de site?

Gene

Citaat van: silverster op di 19 06 2007, 17:17:58
uh naar jou of naar de site zelf? en wat is dan het email adres van jou/de site?

Ik heb het aan u persoonlijk verzonden

silverster

ja ik zag het ja en ik heb jou de tekening ook al gestuurd via de mail

ik ben benieuw hoe jij hem te zien krijgt

Gene

het is opgelost :D :D ik stuur ze terug, ik heb wel een laag bij aangemaakt met de naam viewport je zal het wel zien. Een paar lagen heb ik opnieuw actief gezet maar ik weet niet meer welke, waarschijnlijk los je dat zelf wel op

silverster

oke harstikke bedankt,

enig idee wat het nou geweest is?
ik moet overigens nog wel kijken hoor hoe of wat, ben namelijk niet meer op mijn werk, maar in iedergeval bedankt

Gene

Er stonden lagen op non actief zodat je die niet kan selecteren. De viewporten stonden over elkaar op deze manier is het soms ook moeilijk om een viewport actief te maken. ik heb er daarjuist nog even aan veranderd ik zal je de nieuwe nog is doorsturen

Reimer

De oorzaak ligt waarschijnlijk in het uit staan van laag 0. Probeer dit maar eens.
Wanneer een object op laag Defpoints staat en laag 0 staat uit/bevroren, dan kun je het object wel zien maar niet bewerken. Geen idee waarom dit zo is.

Groeten,
Reimer

silverster

oke weer wat geleerd

bedankt

FastFiber