FastFiber

autocad 2013 fatal error out of memory shutting down - OPGELOST

Gestart door julien, do 19 04 2012, 15:38:45

Vorige topic - Volgende topic

julien

Ik heb hier enkele dagen met versie 2013 kunnen werken, maar plots kreeg ik de foutmelding.

Sindsdien kan ik autocad zelfs niet meer openen.
Ik heb al een uninstall gedaan, register gekuist, heropgestart en opnieuw geïnstalleerd, zelfde probleem...

Ik heb een HP Z400 6Gb ram. Voor een lege template zou dit toch voldoende moeten zijn...

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

jo-king

Julien,

Ik werk ook met een Z400 (met 8gb); win7x64

autocad Architectural 2013 is geïnstalleerd (om te testen, we werken nog met 2011) en start normaal op... geen enkel probleem.

heb je al eens geprobeert om je windows aero-theme uit te schakelen? dit zou veel memory-problemen geven naar autocad...? bij mij staat 'ie op windows basic-theme.

it's worth a try

Jo.

CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

julien

Bedankt voor je moeite, maar dat maakt niets uit...
Gelukkig eigenlijk, want solid edge werkt beter met.

julien

Na verder zoeken kwam ik het volgende tegen:
Try deleting all the Cache Files in " c:\Users\<username>\AppData\Local\Autodesk\AutoCAD <product name>\R19.0\enu\GraphicsCache".  That solved the issue for me, but I am using ACA 2013.
op
http://forums.autodesk.com/t5/AutoCAD-Civil-3D/Out-of-memory-shutting-down/td-p/3443681

Dit loste alles op voor mij.

Manuel

Ik krijg regelmatig deze melding, werk met AutoCAD 2010. En ik kan GraphicsCache niet vinden. Heb jij een idee hoe ik dit bij AutoCAD 2010 op kan lossen? Ik werk op een intel core i3 CPU 540@ 3.07 Ghz met 4 GB geheugen en een 32 bitsbesturingssysteem. Of is dit gewoon te weinig als ik met Autocad wil werken met tekeningen van meer dan 20 MB?

FastFiber