yoin

loeky

Hoi,

Wij zijn met een groot project bezig waarbij er een aantal kunstwerken (lees viaducten, bruggen enz.) worden aangepast en/of vervangen. Omdat we nog in de ontwerpfase zitten zullen er nog veel wijzigingen plaatsvinden vooral van externe partijen.

Om ervoor te zorgen dat de verschillende tekenaars met de laatste xreffen werken en zich niet druk hoeven te maken over het xreffen-beheer zijn alle xreffen in 1 bestand geladen (attached). Dit bestand wordt dan weer onder de diverse kunstwerktekeningen gehangen.

Het is niet nodig om voor ieder kunstwerk alle xreffen in de tekening te laden maar gelukkig kan de per xref aangeven of deze "loaded" moet zijn of niet.

Boven de onderhoek komt een lijst te staan xreffen zodat op papier te controleren is met welke xreffen er gewerkt wordt. Deze lijst wordt gemaakt met Rtext i.c.m. een diesel commando.

tot zover de uitleg.
wat is nu het probleem?

De lijst met xreffen bevat alle xreffen inc. de "Unloaded" xreffen. Wij willen graag alleen de "Loaded" zien.
Weet iemand hoe dit met diesel te klaren is?

Alvast bedankt, Loek

HofCAD

Beste Loek,

Moet het met RTEXT, want met Field en NamedObject zie ik het met een truukje wel gaan.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.

ACADcadabra

loeky

Citaat van: HofCAD op ma 07 02 2011, 19:06:14
Beste Loek,

Moet het met RTEXT, want met Field en NamedObject zie ik het met een truukje wel gaan.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.

Beste HoffCAD,

Met Field en NamedObject kan ik alleen de "hoofd X-ref" aanklikken. Welk truukje heb jij in je gedachten?

Groet, Loek