FastFiber

Layers in section plane/flatshot vooraf bepalen

Gestart door Tommeke, ma 17 01 2011, 14:43:53

Vorige topic - Volgende topic

Tommeke

Ik heb een 3D model gemaakt in Acad2011 en wil nu flatshots en section plane maken welke direct in de goede laag staan. Het betreft onze interne layerstijl (018, 035, hidden etc.). Is dit mogelijk, of moet ik na het aanmaken van een plane deze exploderen en handmatig op de juiste layer zetten (wat vreselijk lang duurt... :()

Reimer

De hele doorsnede (block) op een andere laag zetten lijkt met niet zo moeilijk. Ik neem dus aan dat jij de verschillende onderdelen uit de doorsnede op bepaalde lagen wilt hebben. Je hebt beperkte mogelijkheden om de lijnen en arceringen uit de doorsnede op vooringestelde lagen te zetten. Dit doe je via Section Settings uit het menu Generate Section/Elevation (welke je krijgt wanneer je een 2D/3D doorsnede gaat maken).

Reimer

Tommeke

Citaat van: Reimer op ma 17 01 2011, 15:48:57
De hele doorsnede (block) op een andere laag zetten lijkt met niet zo moeilijk. Ik neem dus aan dat jij de verschillende onderdelen uit de doorsnede op bepaalde lagen wilt hebben. Je hebt beperkte mogelijkheden om de lijnen en arceringen uit de doorsnede op vooringestelde lagen te zetten. Dit doe je via Section Settings uit het menu Generate Section/Elevation (welke je krijgt wanneer je een 2D/3D doorsnede gaat maken).

Reimer

Juist, dit bedoelde ik. Ik vond de mogelijkheden ook maar beperkt via de settings, vandaar. In iedergeval bedankt voor je reactie.

Tom