FastFiber

Via een lisp en lagen freeze,thaw en lock??

Gestart door balletje23, vr 07 05 2010, 10:49:30

Vorige topic - Volgende topic

balletje23

Citaat van: Reimer op vr 07 05 2010, 20:25:34
Allereerst is het handig om twee totaal verschillende vragen ook in twee verschillende posts te stellen. Als ik nu alleen op 1 vraag doorga is de kans groot dat de andere niet beantwoord wordt.

Een lisp die lagen  freeze, thaw en lock
Vb ik zou willen door middel een tekst bv ftl (freeze, thaw en lock) in te vullen in commandregel, dat alle lagen :
acad2010.

-lagen die op off ,deze dan gefreeze en gelock wordt.
-lagen die op  freeze ,deze dan off en gelock wordt

Reimer

Allereerst is het handig om twee totaal verschillende vragen ook in twee verschillende posts te stellen. Als ik nu alleen op 1 vraag doorga is de kans groot dat de andere niet beantwoord wordt.

1. Ik heb wel eens een lisproutine gehad die FIXBLOCK heet. Misschien even zoeken op internet? Volgens mij veranderde deze lisp de objecteigenschappen van objecten in alle blocken naar bylayer. Dit is ook wel om te bouwen naar byblock.

2. Als ik het goed begrijp wil jij dat een laag die je niet wilt zien altijd zowel OFF, FREEZE en LOCK zijn (zekerheid voor alles  :wink:)
Zo'n lisp is zeker te maken, maar dit is door mij niet zomaar gedaan (zeker niet nu in mijn vakantie, maar wel lekker cadsite lezen  :pintje:) Misschien wil iemand anders een gooi doen.

Reimer

balletje23

Reimer hebt het aangepast had het niet in de gaten :vreegoe:

fijne vakantie  :!:

FastFiber