FastFiber

arcering wanden niet zichtbaar

Gestart door shulst, ma 01 03 2010, 20:27:05

Vorige topic - Volgende topic

shulst

hoi,

ik heb net autocad 2008 geinstalleerd en een tekening geopend. Helaas is de arcering van de wanden niet meer zichtbaar. Als ik de annotation verander helpt dit niet. kan iemand mij vertellen welke instelling ik moet aanpassen.

alvast bedankt

roy_043

Zijn alle arceringen onzichtbaar?

HofCAD

Beste Shulst,

Probeer: ANNOALLVISIBLE 1
En probeer: FILLMODE 1 REGEN
En probeer door alle lagen te ontdooien(Thaw) en aan(on) te zetten.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.
ACADcadabra

shulst

Nee niet alle arceringen zijn onzichtbaar. Ik weet alleen dat sommige wanden een baksteen arcering hebben. Alleen heeft deze wand nu een grijze solid arcering ipv de baksteen arcering (streepjes onder 45 graden).

roy_043

Citaat van: shulst op ma 01 03 2010, 20:27:05Helaas is de arcering van de wanden niet meer zichtbaar.
Citaat van: shulst op wo 03 03 2010, 22:28:11Alleen heeft deze wand nu een grijze solid arcering ipv de baksteen arcering (streepjes onder 45 graden).
Tjonge je zaait wel verwarring op deze manier. Je beschrijft hier twee verschillende problemen.

Probleem 1:
Zie het antwoord van HofCAD.

Probleem 2:
a.
De solid-arcering kan een andere arcering afdekken.
b.
De wand kan meerdere arceringen hebben voor verschillende schaalniveaus. Mogelijk staan deze op verschillende lagen.
c.
Je gebruikt een applicatie met speciale (proxy-)elementen (bijv. AutoCAD Architectural Desktop).

shulst

Het probleem is op gelost. Het bleek dat mijn instelling niet goed meer stonden en alle verwijzingen waren dus verkeerd. Bedankt voor jullie hulp.

roy_043

Citaat van: shulst op do 04 03 2010, 11:37:02Het probleem is op gelost. Het bleek dat mijn instelling niet goed meer stonden en alle verwijzingen waren dus verkeerd. Bedankt voor jullie hulp.
Wat meer uitleg graag. Dan heeft de rest van het forum er ook nog iets aan!