yoin

Reimer

Ik heb zelf nog nooit een stuurwiel gebruikt om bijvoorbeeld spelletjes op de PC te spelen, maar ik vraag me af of je er autocad 3Dwalk mee kunt besturen. Ik ben bang van niet omdat ik het al niet voor elkaar krijg om een andere toetsencombinatie in autocad in te stellen voor 3Dwalk. Anderzijds vraag ik me af of zo'n stuur niet het signaal van een pijltjestoets kan doorgeven?

Ik heb inmiddels van mijn zwager een stuur in bruikleen. Gewoon aansluiten en sturen werkt in iedergeval niet. Heeft iemand nog goede ideeën? Of zou het misschien in een ander programma wel kunnen door je dwg te exporteren?

Ik werk in het wegontwerp en het lijkt me leuk om door mijn 3D ontwerpen heen te kunnen rijden.

Reimer.

julien

Reimer

Bedoel je daarmee dat het met de juiste driver misschien wel kan werken? Het stuur is van Microsoft, dus hij werd direct herkert. Ik neem aan dat ik wel een originele driver van internet kan halen.
Waar ik op hoop is dat het stuur gewoon de signalen van het toestenbord na doet. Dit zou dan dus binnen alle programma's moeten werken. Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Reimer

julien

Ik bedoel hiermee, als de driver makers hun hier even mee bezig zouden houden zal dat perfect lukken, maar ik vrees ervoor.

Zou je niet beter een 3D mouse van bijvoorbeeld 3DConnexion gebruiken? Die doet volledig wat je wil.