FastFiber

opleiding visual lisp..???

Gestart door marcelmaas, do 19 03 2009, 20:49:44

Vorige topic - Volgende topic

marcelmaas

Hallo,

Weet er iemand of er ergens goede opleidingen of trainingen gegeven worden over auto/visual lisp..??
Ik vind wel wat via google, maar ik hoorde van iemand dat er een hbo opleiding zou moeten zijn, maar hij wist zo ook niet waar.
Heeft er zowieso iemand hier iets van een opleiding lisp gevolgd, of moet je het echt helemaal jezelf aanleren.?

Groeten, Marcel..

Joop

De meeste cursussen AutoCAD voor gevorderden hebben neen deel Lisp en/of VBA in het lessenpakket zitten.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

marcelmaas

Ja okay een deel..!!!

Maar dan krijg je er ook een hele hoop info bij waar ik nu niet op zit te wachten.
3D tekenen gebruik ik nu niet, maar dat zit er dan waarschijnlijk ook bij.

Nee ik zoek echt een cursus/opleiding auto/visual lisp.!!!

Ik heb er een gevonden, maar die is in Belgie, das wel weer een eindje rijden, maar ja misschien beter als niets..

Weet er echt niemand in Nederland een mogelijkheid om wat meer over lisp in een opleidingvorm te leren..???

Groeten, Marcel..

Reimer

Er zijn genoeg instellingen / software leveranciers die je een cursus op maat kunnen geven. Ik heb zelf nog nooit van een echte lisp-cursus gehoord. Bel eens een willekeurige cad-opleiding en vraag naar de mogelijkheden.

Reimer

jo-king

Citaat van: marcelmaas op zo 22 03 2009, 15:16:32
Ja okay een deel..!!!

Maar dan krijg je er ook een hele hoop info bij waar ik nu niet op zit te wachten.
3D tekenen gebruik ik nu niet, maar dat zit er dan waarschijnlijk ook bij.

Nee ik zoek echt een cursus/opleiding auto/visual lisp.!!!

Ik heb er een gevonden, maar die is in Belgie, das wel weer een eindje rijden, maar ja misschien beter als niets..

Weet er echt niemand in Nederland een mogelijkheid om wat meer over lisp in een opleidingvorm te leren..???

Groeten, Marcel..

Marcel,

Kan je even meedelen welke/waar die opleiding in Belgie is?
lijkt me wel intressant

Jo.
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

marcelmaas

Hi Jo,

Op deze site vind je de opleiding in Belgie:
http://opleidingen.syntra-limburg.be/pdf.aspx?COLLIID=7889
Ik heb inmiddels ook al in Nederland een op maat opleiding gevonden over auto/visual lisp en wel bij:
http://www.usginnotiv.nl/6496/default.aspx

Ik moet het nog verder kortsluiten, maar ga waarschijnlijk bij de laatste mijn training krijgen, dat kan in Breda, en dat is voor mij als Tilburger lekker dichtbij.

Groeten, Marcel..

HofCAD

Citaat van: marcelmaas op do 19 03 2009, 20:49:44
Hallo,

Weet er iemand of er ergens goede opleidingen of trainingen gegeven worden over auto/visual lisp..??
Ik vind wel wat via google, maar ik hoorde van iemand dat er een hbo opleiding zou moeten zijn, maar hij wist zo ook niet waar.
Heeft er zowieso iemand hier iets van een opleiding lisp gevolgd, of moet je het echt helemaal jezelf aanleren.?

Groeten, Marcel..

Beste Marcel,

In het onderwerp 'vba of lisp' http://www.cadsite.be/smf/index.php/topic,3286.0.html
staat een  bericht (« Antwoord #12 Gepost op: 13 03 2009, 14:14:18 ») van mij met de
tekst:

Is het HBO-traject van CadCollege niet een goed idee, waarbij je
via een afstudeeropdracht kan werken aan de problemen van je bedrijf.
http://www.cadcollege.nl/cursus/cur_hbo.htm

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.

PS In Nijmegen is het goed  :engel: vertoeven. :pintje:
ACADcadabra

marcelmaas

Hi Hofcad,

Bij deze opleiding krijg je alleen VBA en geen LISP.
Maakt verder ook niet uit, ik ben nog aan het kijken wat ik nou precies zal gaan doen.
De vorderingen hier op het bedrijf brengen ook weer het een en ander met zich mee, dus wie weet waar het zometeen op uit zal komen.

In ieder geval bedankt..

Groeten, Marcel..

HofCAD

Citaat van: marcelmaas op di 24 03 2009, 09:12:13
Hi Hofcad,

Bij deze opleiding krijg je alleen VBA en geen LISP.
Maakt verder ook niet uit, ik ben nog aan het kijken wat ik nou precies zal gaan doen.
De vorderingen hier op het bedrijf brengen ook weer het een en ander met zich mee, dus wie weet waar het zometeen op uit zal komen.

In ieder geval bedankt..

Groeten, Marcel..

Beste Marcel,

Sorry.
Vroeger mocht je kiezen tussen Visual Basic en AutoLisp,
jammer is dat nu niet meer.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.
ACADcadabra

yoin