yoin

davestolk

Hier dan het volgende probleem. Op alle layouts zijn zowel alle info in de viewport als op de paperspace zelf alle lagen wit geworden. Ze pinten verder wel alle goed uit in kleur (ook preview). Behalve de X-Ref deze heeft wel zijn kleur behouden.

Als ik de lagen afzonderlijk bekijk via properties geven ze wel de juiste kleur aan. Als ik daarna de gegevens in de viewport op 3d viual wire zet zijn de kleuren weer terug maar terug op 2d is alles weer wit. rara hoe kan dit en wat is hiervoor de oplossing?

Steeds meer collegas op andere cad stations krijgen hier ook last van.

lexxx

Maak je gebruik van een Plot style table (ctb bestand) en staat in de
page setup van je layout de optie ”Display plot styles” aangevinkt :?:
the end of the line

davestolk

Ja, we gebruiken inderdaad eigen plotstyles en de optie "display plot styles"staat ook aangevinkt.

Het rare is ook dat ik nu een tekening heb met 5 layouts waarbij het probleem zicht voordoet bij 4 van de 5 layouts.

HofCAD

Citaat van: davestolk op wo 18 02 2009, 15:14:27
Ja, we gebruiken inderdaad eigen plotstyles en de optie "display plot styles"staat ook aangevinkt.

Het rare is ook dat ik nu een tekening heb met 5 layouts waarbij het probleem zicht voordoet bij 4 van de 5 layouts.

Beste Davestolk,

Je kan per Layout de optie ”Display plot styles” aan- of uitvinken.
Zie in de AutoCAD Support map de tekening "Plot Screening and Fill Patterns.dwg"
om de grote invloed van de Plot style te zien, wanneer ”Display plot styles”
aangevinkt is.

Met vriendelijke groet, HofCAD CSI.
ACADcadabra

yoin