yoin

Sven

hey,

Ik wil een block met attributen dynamisch maken. Op een bepaald moment is er een keuze om attribuut 1 zichtbaar of niet zichtbaar te maken (visibility state). Op dat moment wil ik dat attribuut 2 de helft van het hoogteverschil omhoog schuift.

visibility aan                                  visibility uit

attribuut 1                                    -----------
------------               ---->              atribuut 2
attribuut 2                                    -----------

Weet iemand of dit kan verwezenlijkt worden in 1 beweging, nl het aan en uitzetten van de visibility? De verschoven versie van attribut 2 verwezenlijken door er een copy van te nemen en attribuut 3 te noemen is geen optie.

Alvast bedankt

DIJKHUIS

Sven,

Je zou dit kunnen proberen met een look-up. Aan de linkerzijde in het look-up scherm krijg je twee kolommen, stretch en visibility. Je maakt twee regels "1 atribuut" en "2 atributen" en vul dan de waar voor het stretchen in en de juiste visibilitystate.

Michel

Sven

kan het zijn dat hij dit niet doet omdat attribuut 2 twee actions moet ondergaan (horizontale stretch en verticale move action)?

DIJKHUIS

Citaat van: Sven op do 27 11 2008, 10:37:31
kan het zijn dat hij dit niet doet omdat attribuut 2 twee actions moet ondergaan (horizontale stretch en verticale move action)?

Sven,

Dan moet je ook de mov action opnemen in de look-up tabel.
Ik ben even snel aan het knutselen geweest. Zie bijlage

Michel

Sven

Bedankt Michel,

Blijkbaar deed ik alles juist, echter bij 1 ding ging ik de mist in: bij het toekennnen van een action moet je een parameter point toewijzen. Daarbij nam ik blijkbaar keer op keer de verkeerde. Bij het nemen van de juiste parameter point kwam alles goed.

Toch bedankt voor jouw hulp en tijd.

Sven