FastFiber

Reseller perikelen...

Gestart door julien, do 17 04 2008, 08:25:01

Vorige topic - Volgende topic

julien

Wij zijn een vrij kleine klant bij onze autocad reseller. (3 licenties)
Ik moet zeggen dat ik totaal niet tevreden ben over hun service...
Neem nu 'impression 2'. Dat is gratis te downloaden voor subscription klanten. Aangezien onze licenties hier onder subscription staan zouden wij dat zonder probleem moeten kunnen downloaden.
2 Weken geleden ben ik dit beginnen proberen en ik ben nog geen stap verder.
De enige reactie die we krijgen van onze reseller is 'dat is niet van ons maar van autodesk, neem met hen contact op'.
Dat deed ik 2 weken geleden, vorige week en gisteren  maar ik krijg telkens hetzelfde foutieve standaard antwoord.
Ik bel dus terug naar onze reseller en die steekt zich weer weg.
Wat is hun taak dan behalve geld opstrijken?  :roll:

Vandaar, ik ben het beu.
Hoe kan je overstappen van reseller en welke zouden jullie aanraden?

Joop

Julien,

Men kan in principe elk moment verkassen naar een andere reseller.
Het probleem dat jij hebt is een  service- en geen produkt probleem, en hoewel dit eigenlijk onder garantie cq goede afwikkeling van een levering moet vallen ben je niet gebonden.

Ik persoonlijk ben tevreden met de service en ondersteuning van de CADAC groep.
Bel ze op, leg je probleem uit en vraag of ze jou kunnen en willen helpen.
Waarschijnlijk zul je voor deze hulp moeten betalen omdat je nog geen klant bent, maar als je dan naar tevredenheid bent geholpen maakt dat niet (veel) uit.

Succes,

Joop
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".