FastFiber

Hoe bekijk ik een plotfile?

Gestart door Reinier, wo 24 10 2007, 17:54:19

Vorige topic - Volgende topic

Reinier

Dag mensen,

Ik maak regelmatig tekening op A0 en A1 of groter, deze 'plot' ik naar een file voor een printer OCE 9400. Nu heb ik regelmatig verrassingen als ik deze later bekijk van de kopieerservice, nu is mn vraag hoe kan ik deze bestanden openen en bekijken voordat ik deze afstuur?

Alvast bedankt,
Reinier
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

WebRacer

er staat niet vermeld welke versie van oto-cad jij gebruikt...
maar bij de express-tools onder File-tools kan je een plotfile intrekken in oto-cad door het te converteren naar een DWG...
het commando start met plt2dwg ik was zo vrij de lsp-routine hierbij te hangen in bijlage...
?

Reinier

Citaat van: WebRacer op wo 24 10 2007, 18:28:48
maar bij de express-tools onder File-tools kan je een plotfile intrekken in oto-cad door het te converteren naar een DWG...
het commando start met plt2dwg ik was zo vrij de lsp-routine hierbij te hangen in bijlage...

autocad 2005, ik ga t proberen.. ik laat het horen..

((nieuw probleem,, ik wil graag een viewport (rechthoekig)... aan de linkerkant 5 graden schuin hebben, kan dit??? en hoe?))
De creatieve denker ziet het onzichtbare,... voelt het ontastbare en bereikt het onmogelijke....

martijn

Volgens mij gaat dit niet lukken, want een rechthoek is een rechthoek. Kun je geen polygonal viewport tekenen?? kun je alle vreemde hoeken aangeven die jij wilt hebben.

Succes Martijn

bart

Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Indo_Jim

Citaat van: Reinier op wo 24 10 2007, 19:35:11
Citaat van: WebRacer op wo 24 10 2007, 18:28:48

autocad 2005, ik ga t proberen.. ik laat het horen..

((nieuw probleem,, ik wil graag een viewport (rechthoekig)... aan de linkerkant 5 graden schuin hebben, kan dit??? en hoe?))

Maak de rechthoek met een polylijn  en dan commando MV. (Object.)
Opm.:  polylijn eindigen met close. 
Praat geen poep,
want er is al genoeg schijt in de wereld.

yoin