FastFiber

Kaders OLE objecten

Gestart door Henry, vr 16 07 2004, 10:11:05

Vorige topic - Volgende topic

Henry

Hoi allemaal.

Als je bijvoorbeeld een fotootje als OLE-object in een tekening importeer komt daar een lijn omheen te staan (kleur en type afhankelijk van de layer waarin je hem zet).

Mijn vraag is nu: Kan je die lijn verwijderen of onzichtbaar maken?

Ik heb de bewuste layer al kleur 255 gegeven en een lineweight van 0.00.
Echter op de afdruk komen dan een paar puntjes te staan op de plaats van de lijn.

Iemand enig idee, hoe ik hier af kom?

Henry

julien

Hoi,
Het is handiger om een correcte oplossing te kunnen geven wanneer je in je profiel aangeeft met welke versie je werkt.

De oplossing voor je probleem is een nieuwe layer aanmaken die je op 'do not plot' plaatst.
Wanneer je je ole object deze layer geeft zal je ole object afgedrukt worden, maar je kader niet.

Henry

Ik heb de versie (2002) ingevuld bij de aanmelding, maar toen kwam de melding dat ik teveel karakters gebruikte, dus weet ik niet wat hier fout gegaan is.
Ik zal proberen om mijn profiel aan te passen.

Wat betreft de Do not plot layer. Dat heb ik geprobeerd, echter het OLE object wordt dan niet geplot. (althans ik zie hem niet in het plot-voorbeeld.)

Henry

julien

Je profiel heb ik net aangepast, dat hoef je dus niet meer te doen.
Ik heb net de test gedaan, en bij mij werkt het wel volgens de opgegeven methode in versie 2004.

TeQnologie

Kun je die foto niet gewoon inserten in Defpoints, dan zie je die lijn ook niet.

Remo

@Julien,   eeuh... kun je bij mij ook mijn ACAD versie in mijn profiel zetten?  :-)    aangezien wat ik ook intik ook teveel karakters lijkt te zijn...  ACAD 2005 , 2005    of 16 wat dan ook... het tis te lang...
Foutje in de html, php, asp of wat dan ook?

TeQnologie

gewoon het woord autocad weglaten en alleen neerzetten welke versie je hebt.. 2004 bijvoorbeeld.. :)

Remo

en jij dacht dat ik dat al niet geprobeerd had....  :lol:  2005 wilde ook niet... ook 16 wilde niet... of 5.......  die ene 5 is al te lang..... :twisted:

julien

Citaat van: remo@Julien,   eeuh... kun je bij mij ook mijn ACAD versie in mijn profiel zetten?  :-)    aangezien wat ik ook intik ook teveel karakters lijkt te zijn...  ACAD 2005 , 2005    of 16 wat dan ook... het tis te lang...
Foutje in de html, php, asp of wat dan ook?

Ik heb je versie toegevoegd, Het was een foutje van mij...
Normaal zou alles weer in orde moeten zijn.

Remo

@ julien u wordt in mijn gebeden herdacht,,,,

julien

Citaat van: remo@ julien u wordt in mijn gebeden herdacht,,,,
:pintje:

FastFiber