yoin

martijn

He hoi,

Weet misschien iemand of er een maximum aan het aantal te openen tekeningen zit. Als ik de tekeningen stuk voor stuk open in acad (2008) dan is er geen probleem. Als ik een lijst in m'n explorer selecteer en deze laat openen, dan opend hij gewoon een paar keer autocad. Heb ik echter autocad al open staan en dan een reeks in explorer wil openen, opend hij er maar een. De rest doet hij niets mee. Ik krijg ook geen melding te zien o.i.d.
Heeft iemand van jullie enig idee???  :?: :?:  :idea: :?: :?:

martijn

hulpje

HELAAS BESTAAT CADToppers.com niet meer
ACP-er (AutoDesk Certified Professional)

martijn

Citaat van: hulpje op ma 16 07 2007, 08:49:12
Dat is een instelling binnen AutoCAD.
Kijk maar eens hier http://www.autocadexchange.com/forum/list_messages/1928

Richard

Ik heb de link bekeken en alle instellingen geprobeerd, maar helaas, nog zonder resultaat. Wat mij opvalt is dat er steeds iets anders gebeurt. Bijvoorbeeld  : als ik 6 tekeningen via explorer wil openen, dan opent hij de ene keer 4 tekeningen van de 6 en de andere keer maar 2 en dan weer 3, dus niet consucuent??
Nog meer ideeen???

Martijn

julien

Ik heb al gemerkt dat je eerst autocad moet openen, dan lukt het beter.
Als autocad nog niet geopens is wordt de applicatie per tekening geopend, anders openen ze allemaal in 1 applicatie.

martijn

Lukt het beter?? Bedoel je hiermee dat ik niet de enige ben met het probleem en opent hij bij jouw ook niet alle tekeningen??

Iemand anders nog een idee??

Indo_Jim

Citaat van: martijn op ma 16 07 2007, 08:40:27
He hoi,

Weet misschien iemand of er een maximum aan het aantal te openen tekeningen zit. Als ik de tekeningen stuk voor stuk open in acad (2008) dan is er geen probleem. Als ik een lijst in m'n explorer selecteer en deze laat openen, dan opend hij gewoon een paar keer autocad. Heb ik echter autocad al open staan en dan een reeks in explorer wil openen, opend hij er maar een. De rest doet hij niets mee. Ik krijg ook geen melding te zien o.i.d.
Heeft iemand van jullie enig idee???  :?: :?:  :idea: :?: :?:

martijn

Misschien help dit.
Waar staat je Taskbar op ingesteld.
Praat geen poep,
want er is al genoeg schijt in de wereld.

martijn

Misschien help dit.
Waar staat je Taskbar op ingesteld.
[/quote]

Hij stond op 0, ik heb hem nu in 1 veranderd en hij opend nu alle tekeningen.
Bedankt!!!!
:D :D