FastFiber

command line

Gestart door silverster, wo 30 05 2007, 15:34:26

Vorige topic - Volgende topic

silverster

Weet een van jullie toevallig ofdat de commandline ergens in een txt bestand wordt weggeschreven?
als een soort backup zeg maar voor de gegeven commando's

julien

Ik denk het niet.
Je kan dat wel zelf doen, maar of dat nuttig is.

F2
Edit
Copy Hystory

Word openen
Paste

Huib

Commando "LOGFILEON", maakt een logfile van je textscherm, totdat je het met "LOGFILEOFF" weer uitschakeld.

silverster

en waar zet die dat bestand dan neer?

Reimer

Onder options vind je "log file location" hier staat ingesteld waar het logfile wordt opgeslagen. Eveneens bij options, op het tabblad "Open en save" kun je "Maintain a log file" aanvinken. Dit geeft hetzelfde resultaat als het commando "LOGFILEON".

Reimer

silverster

kijk perfect, ik zal gelijk even toelichten waarom ik het nodig had, ik zat nog steeds met het probleem om coordinaten uit een tekening te trekken, nu heb ik dus iets van 7000 woningen, en van elk hoekpunt, moest ik dus de coordinaten hebben,nu heb ik gewoon alles geselecteerd, en met list krijg ik nu alle coordinaten te zien van alle woningen,

dus nogmaals bedannkt.

jo-king

Citaat van: silverster op do 31 05 2007, 07:40:53
kijk perfect, ik zal gelijk even toelichten waarom ik het nodig had, ik zat nog steeds met het probleem om coordinaten uit een tekening te trekken, nu heb ik dus iets van 7000 woningen, en van elk hoekpunt, moest ik dus de coordinaten hebben,nu heb ik gewoon alles geselecteerd, en met list krijg ik nu alle coordinaten te zien van alle woningen,

dus nogmaals bedannkt.

heerlijk he.. lekker lui zijn terwijl autocad alles "automatisch" doet.
en dat terwijl je collega's een week zoet zijn met zulke opdracht.
*voetjes op tafel... leuning van de stoel achteruit.*
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

silverster

nou bij ons is het eerder zoiets van, dat gaan we niet zelf doen dat besteden we anders wel uit,
maar ik doe het gewoon liever zelf, zodat ik steeds meer te weten kom over de mogelijkheden van autocad,

maar het is inderdaad heerlijk wanneer autocad het allemaal automatisch doet

jo-king

Citaat van: silverster op do 31 05 2007, 07:57:52
nou bij ons is het eerder zoiets van, dat gaan we niet zelf doen dat besteden we anders wel uit,
maar ik doe het gewoon liever zelf, zodat ik steeds meer te weten kom over de mogelijkheden van autocad,

maar het is inderdaad heerlijk wanneer autocad het allemaal automatisch doet

en met 1 vraagje op dit forum heb je dus niet alleen iets bijgeleerd, maar je baas ook een factuur bespaard!
opslag vragen ;)
CAD/BIM consultant
Autodesk Reseller
Revit Certified professional

julien

Of het forum zwaar sponsoren.  :mrgreen:

yoin