FastFiber

Iconen

Gestart door will, wo 17 01 2007, 20:27:09

Vorige topic - Volgende topic

will

Hallo,

Weet iemand hoe je in de verkenner kan zien of een tekening gemaakt is in bv 2004 of in 2007, zonder telkens de eigenschappen te bekijken

bv dat de iconen in 2004 en 2007 formaat staan

Groetjes,

Will

bart

de iconen in windows zijn gebaseerd op de extentie (*.dwg)
je kan aan dit formaat maar 1 soort icon koppelen.

nb. hoe zie je aan de eigenschappen waarmee is getekend (ik zie hier niets staan)
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Gene

ik kan dat ook niet vinden :(

will

Hallo,

Ik bedoel dat de iconen van een 2004 tekening  blauw zijn en die van 2007 groen
Het zou handig zijn als de iconen, naargelang de versie ook in de juiste kleur zouden staan

Mvg,

Will

Reimer

Zeg Will, heb jij beide versies geinstalleerd staan? En zie jij dan verschillende kleuren?

Wat Bart zegt klopt volgens mij. Ik heb acad R2007 het laatst geinstalleerd. De icoontjes van alle tekeningen (o.a. R2000, R2005) zijn nu gelijk aan die van R2007.

Ik denk niet dat het zomaar mogelijk is om onderscheid te maken in de verkenner.

Reimer.

will

Citaat van: Reimer op do 18 01 2007, 21:36:36
Zeg Will, heb jij beide versies geinstalleerd staan? En zie jij dan verschillende kleuren?

Wat Bart zegt klopt volgens mij. Ik heb acad R2007 het laatst geinstalleerd. De icoontjes van alle tekeningen (o.a. R2000, R2005) zijn nu gelijk aan die van R2007.

Ik denk niet dat het zomaar mogelijk is om onderscheid te maken in de verkenner.

Reimer.

Beide versies staan bij mij geïnstalleerd, maar alle iconen zien er uit als 2004
Dus kan ik niet direct zien in welke versie het getekend is

Mvg,

Will

bart

Citaat van: will op do 18 01 2007, 22:20:10
Citaat van: Reimer op do 18 01 2007, 21:36:36

Reimer.

Beide versies staan bij mij geïnstalleerd, maar alle iconen zien er uit als 2004
Dus kan ik niet direct zien in welke versie het getekend is

Mvg,

Will

windows kijkt alleen naar de extentie (*.dwg) hier wordt een icon aan gekoppeld (er kan er maar 1 per extentie zijn)
windows kijkt niet naar de inhoud van het bestand als je van een  willekeurig bestand de extentie in dwg veranderd wordt hieraan automatisch het autocad icon aan toegekend.

je zou de autocad versie in de tekeningnaam kunnen verwerken tekening2007.dwg of iets dergelijks
of je zet de tekeningen in een apparte map.

ps. waarom is e.a belangrijk autocad 2007 heeft geen enkel probleem met bestanden van versie 2004
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

yoin