FastFiber

commandline

Gestart door j-o-s, zo 17 09 2006, 17:11:49

Vorige topic - Volgende topic

j-o-s

ik heb het probleem als ik 2006 opstart de melding:

Custumization file load failed. File not found: Commandline.cui

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos.
Ik heb het vermoeden dat dit na de installatie van solidworks is ontstaan Misschien heeft dit hier mee te maken

Weet iemand ook een online cursus voor solidworks?

gr j-o-s

julien

Ik heb eventjes achter een PC met solid works gezeten en er wat mee geprutst, maar als je niets van deze manier van tekenen kent denk ik niet dat je dat kan aanleren zonder dat er eens iemand bij jou gaat zitten en de beginselen uitlegt.

bart

zou te lezen heb je zelf een cui file toegevoegd met de naam commandline

zorge dat deze op de juiste plek komt te staat of verwijder deze cui middels het cui commando
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

j-o-s

Citaat van: julien op zo 17 09 2006, 22:58:28
Ik heb eventjes achter een PC met solid works gezeten en er wat mee geprutst, maar als je niets van deze manier van tekenen kent denk ik niet dat je dat kan aanleren zonder dat er eens iemand bij jou gaat zitten en de beginselen uitlegt.

Ben erachter dat er ook een bekopte handleiding met lessen in het paket zit hier ga ik eens met stoeien
Ik heb het vermoeden dat dit op inventor lijkt

Gr j-o-s

j-o-s

Citaat van: bart op ma 18 09 2006, 07:55:25
zou te lezen heb je zelf een cui file toegevoegd met de naam commandline

zorge dat deze op de juiste plek komt te staat of verwijder deze cui middels het cui commando

Ik heb vanalles geprobeerd maar ik heb tenslotte 2006 opnieuw geinstalleerd nu werkt hij weer goed
Ik weet ook niet wat dit is geweest. maar evengoed bedankt gr j-o-s

Johan Glasbergen

Ik heb het probleem ook gehad. Het deed zich voor wanneer AutoCAD opstarte met een profiel waarin geen workspace was gedefinieerd. In mijn geval kreeg ik de melding van command.cui en de acwmap.cui. Het laatse is omdat wij met Map 3D 2007 werken. Toen ik echter een workspace selecteerde verscheen de melding niet meer.

Groet,

Johan Glasbergen

FastFiber