FastFiber

Apparte layers zichtbaar maken

Gestart door Raton, vr 05 03 2004, 11:35:56

Vorige topic - Volgende topic

Raton

Ik werk in autrocad 2004 lt en ben op zoek naar het commando zodat ik 1 layer tegelijk zichtbaar kan maken.

Hij schakelt dan zegmaar allen andere layers tijdelijk uit, in de voorgaande versies zoals 2000 en autocad 14 e.d. is dit gewoon een toolbar button in je toolbar layers maar 2004 LT kan ik deze knop nergens vinden en deze knop is toch uiterst handig.

Weet iemand of deze functie nogwel in autocad zit? en zoja waar kan ik hem dan vinden?

M.V.G. raton

julien

bart

is de funtie LAYISO (express tools)
in autocad lt niet beschikbaar ?
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

Anonymous

Citaat van: RatonIk werk in autrocad 2004 lt en ben op zoek naar het commando zodat ik 1 layer tegelijk zichtbaar kan maken.

Hij schakelt dan zegmaar allen andere layers tijdelijk uit, in de voorgaande versies zoals 2000 en autocad 14 e.d. is dit gewoon een toolbar button in je toolbar layers maar 2004 LT kan ik deze knop nergens vinden en deze knop is toch uiterst handig.

Weet iemand of deze functie nogwel in autocad zit? en zoja waar kan ik hem dan vinden?

M.V.G. raton

Je kan de commando layiso proberen. Misschien werkt deze. Voorwaarde is wel dat je de express tools bezit voor de lt2004.

Mahesh Patel

bart

ik heb even op de website van autocad gekeken en expresstools is geen onderdeel van lt.

een lisp werkt ook niet

je kan wel een toolbar maken (werkt niet zo goed als layiso maar het lijkt er een beetje op)
ongeveer zo (je moet zelf even de juiste aantal ; e.d uitzoeken)

^c^c-layer;f;*;;
alle lagen worden dan bevroren op de laag die current staat na

moet je vaak bepaalde lagen iosoleren dan kan je hier een uitgebreidere knop voor maken

om alles weer te ondooien gebruik je ^c^c-layer;t;*;
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel.

m.vr. groet Bart

FastFiber