FastFiber

Block verwijderen (opgelost)

Gestart door diepenbouw, wo 12 03 2008, 11:17:23

Vorige topic - Volgende topic

diepenbouw

Hallo ik heb een aantal blocks en gebruik deze niet meer .
Hoe kan ik die verwijderen???
gr Dirk

Joop

Verwijderen:
1) uit tekening: delete en dan purge
2) uit iconen menu: verwijder de slide (*.sld) bestanden en maak je slide library (*.slb) opnieuw aan. Verwijder vervolgens de betreffende regels in het menu bestand.
Een gelovig volger van
"de Sacrale Kunst van Luiheid",
zijn leider "Lisp" en acoliet "Script".

diepenbouw

Citaat van: Joop op wo 12 03 2008, 11:31:42
Verwijderen:
1) uit tekening: delete en dan purge
2) uit iconen menu: verwijder de slide (*.sld) bestanden en maak je slide library (*.slb) opnieuw aan. Verwijder vervolgens de betreffende regels in het menu bestand.

Joop wil je me het even duidelijker uitleggen ,ik ben namelijk een beginner!
Ik bedoel uit het disigncenter.
bedankt

Ninja

als je het block selecteert en erese "E" in voert?
maar dan blijft het block wel in je lijst staan met blocks,
maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit kan je hem altijd voor later bewaren.
jaja ik weet het ik ben een beginner dus als je een goede tip hebt zeg het ik heb er zeker wat aan.

TTB

Citaat van: Ninja op do 13 03 2008, 08:02:55
als je het block selecteert en erese "E" in voert?
maar dan blijft het block wel in je lijst staan met blocks,
maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit kan je hem altijd voor later bewaren.

Hoewel het bovenstaande niets met de oorspronkelijk vraag te maken heeft, toch dit:
Als dit de manier is hoe jij met je tekeningen omgaat, dan zullen dit op den duur gigantisch grote bestanden worden, waar veel onodige ballast aanhangen. Nadat een tekening "klaar" is, ALTIJD het commando purge toepassen!!

Groeten en succes.
Peter

diepenbouw

Erg leuk deze reactie's maar nu weet ik nog niet wat purge is en hoe te handelen!!
Dus wie het weet en de moeite wil nemen graag een antwoord waar ik mee verder kan.