yoin

Manu

Ik heb een layout met 5 viewports... ik voeg een zesde viewport toe aan de layout maar enkel deze laatste wil maar niet afgedrukt raken..
Heel vreemd want in de plot-preview is alles correct. Alle layers in de tekening worden afgedrukt.. de layer waarin de viewport werd gemaakt is dezelfde als van de andere 5 viewports.... iemand een idee hoe dit opeens komt... ?

groeten,

Manu

UPDATE : wanneer ik enkel de betreffende viewportlaat afdrukken is alles ok... en wanneer mijn collega de hele tekening naar de plotter zend word van die 6-de
viewport ongeveer de helft afgedrukt.... de andere helft is 'data lost'.... diepe zucht....

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

Manu

Ik heb de hele zwik per block ingevoegd in een 'lege template' en 't is eindelijk opgelost...

groeten,

Manu
AutoCad 2000 - 2007 - 2008
Sketchup 4-5-6

WebRacer

manu, volgens mij ligt het probleem van deze zaak eerder bij geheugens (plotter/PC) dan wel bij autocad...
Je kan bij de meeste plotters de instelling aanvinken om het geheugen van de PC te gebruiken indien de plotter te kort komt...
door de 'hele zwik' naar een lege template te zwieren zal je de tekening waarschijnlijk minder zwaar gemaakt hebben voor de plotter.
?

FastFiber