FastFiber
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Arend-Jan

#1
Eén van de opties die wij hebben gedaan is het verwijderen van AutoCAD uit het register.
AutoCAD weer opnieuw gestart. Je ziet dat AutoCAD op het werkstation opnieuw geregisteerd wordt. Allerlei dialoogschermpjes op het monitor om aan te vinken.
Het uiteindelijke resultaat is; hij floept eruit! Helaas, poging mislukt.
#2
Hallo,

Probleem klinkt bij ons op kantoor heel bekend. Wij hebben dit probleem al op twee werkstations gehad. Eerst een repair uitgevoerd, maar zonder succes. Daarna nog wat anders geprobeerd, ook zonder succes.
Uiteindelijk is op desbetreffende werkstations Windows opnieuw geinstalleerd en daarna AutoCAD opnieuw geinstalleerd.
Ben daarbij benieuwd of er nog meer gebruikers dit soort probleem hebben ervaren en hoe zij dit hebben opgelost.

Hierbij alvast bedankt.
yoin