Welke waarde ik de variabele ook geef, telkens als ik een blok(A) van een andere(B) "subtract", dan verdwijnt "A". Ik wil de beide echter behouden.
Ik weet dat "interfere" bestaat, maar daarzonder moet het toch ook met "DELOBJ" kunnen lukken, niet?
Of zie ik iets over het hoofd ;-)
Hey daar,
http://www.google.com/cse?cx=014004323592004925817:rn2_5an0tka&q=Delobj&oq=Delobj&gs_l=partner.3...166800.169864.0.170243.6.6.0.0.0.0.106.524.4j2.6.0.gsnos%2Cn%3D13..0.0.10507j60954695j8..1ac.1.bWMuMc55cXE#gsc.tab=0&gsc.q=Delobj
Misschiens staat hier jou antwoord wel tussen.
Had ik al bezocht...
En laat dat nou net de reden zijn waarom ik het vervolgens hier probeerde...
Bij deze hebben fora hun reden van bestaan een beetje verloren, niet?!
Heb je al eens 1 ingegeven en geprobeerd.
heb al 0-->3 geprobeerd.
maar mijn vraag is vooral:
wanneer moet ik die variabele instellen, wordt die ten allen tijde bewaard, wat doen de waarden van 0 tot 3?
Ah heb dat gisteren gezien in de avondles en ben het vergeten :oops:
Volgens:
http://docs.autodesk.com/ACD/2011/ENU/filesACR/WS1a9193826455f5ffa23ce210c4a30acaf-509d.htm
speelt de SURFACEASSOCIATIVITY variabele ook een rol.
Probeer beide variabelen eens op 0 te zetten.
Wat is eigenlijk precies het doel van DELOBJ??
DELOBJ: Controls whether geometry used to create other objects is retained or deleted.
Volgens mij werkt dit bij de volgende commando's: EXTRUDE, SWEEP, REVOLVE, en LOFT.
Het werkt volgens mij gewoon niet voor Subtract (of union / intersect).
Reimer
Ik had ook al zo'n donkerblauw vermoeden.
Toch bedankt.
Vergeet deze niet: http://www.cadsite.be/smf/index.php?topic=3827.5 :wink: